
Aermade søker operativ økonomileder
Aermade ble etablert i 2021. De ansatte i selskapet har alle lang erfaring i utvikling, design og produksjon av HVAC-utstyr for offshore-, marine- og spesialprodukter for landbasert virksomhet. Vi eies av AF Gruppen og BR Industrier. Våre eiere har en lang historie med å utvikle smarte løsninger for både offshore-, marine- og spesial løsninger for onshore industri. Vårt mål er å designe og produsere kostnadsbesparende og energieffektive løsninger og frittstående utstyr for å møte den globale etterspørselen etter reduksjon i energiforbruk. Vi søker å gjøre dette i nært samarbeid med våre eiere, kunder og leverandører. Vi har et kontinuerlig fokus på innovasjon og på å optimalisere materialbruken uten å gå på akkord med kvalitet i et livssyklusperspektiv.
Er du klar for å ta en sentral lederrolle i et raskt voksende selskap hvor dine ideer og initiativ virkelig betyr noe? Aermade ble etablert i 2021, og på bare fire år har vi opplevd betydelig vekst. Med en solid ordrereserve og sterke eiere i ryggen, går vi fremtiden trygt i møte – og vi ønsker deg med på laget videre!
Som økonomileder i Aermade vil du få:
- Bidra aktivt til månedsrapportering, prognoser og budsjettering – du blir en nøkkelperson i våre beslutningsprosesser
- Ha ansvar for vedlikehold og videreutvikling av vårt ERP-system, samt effektivisering av arbeidsprosesser
- Jobbe med kalkyler, prosjektøkonomi og beregninger som er viktige for vår videre suksess
- Håndtere internasjonale sikringer, garantier og betalinger, med spennende kontaktflater mot kunder og leverandører verden over
- Varierte og relevante oppgaver, med mulighet til å påvirke og utvikle din egen arbeidshverdag i takt med selskapets behov
Hvem ser vi etter?
Vi søker deg som vil utgjøre en forskjell i et ambisiøst og fremoverlent selskap hvor lederskap og personlig utvikling står i sentrum. Du har sannsynligvis:
- Høyere økonomisk utdanning på bachelor-nivå og erfaring fra tilsvarende stillinger (f.eks.business controller, økonomileder, project controller)
- God forståelse for prosjektstyring
- Stor IT-interesse, utpreget nysgjerrighet for nye systemer, og kanskje er du superbruker på Excel?
- Gode kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk – både skriftlig og muntlig
- En strukturert og analytisk arbeidsform, med øye for detaljer
- Evne til å ta initiativ, være framoverlent og bidra til et godt arbeidsmiljø
- Lyst og evne til å jobbe både selvstendig og tett sammen med kolleger i teamet
Hos oss får du en variert arbeidshverdag, korte beslutningsveier og stor grad av tillit. Du får muligheten til å vokse faglig og personlig – og blir en del av et selskap med solide eiere og gode rammevilkår, som setter pris på deg og din innsats.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Vil du vite mer før du søker? Kontakt vår rekrutteringspartner, Management 4 U: Aina Skailand e-post: aina(at)m4u.no mobil +47 468 36 653 eller Line Myklebust Titlestad e-post: line(at)m4u.no
Vi behandler alle søkere i henhold til GDPR og ønsker derfor ikke å motta søknader på e-post. Søk via denne annonsen. Alle søkere vil høre fra oss.
Management 4 U leverer rekrutterings- og konsulentutleietjenester innenfor økonomi, regnskap, revisjon, finans og ledelse – til alle bransjer. Med stort kandidatnettverk og en resultatorientert tilnærming sørger vi for effektive rekrutteringsprosesser der både kandidater og selskap blir fulgt opp og ivaretatt. Teamet vårt består av DNV-sertifiserte rekrutterere og erfarne økonomer med stort engasjement for faget, våre kunder og kandidater. Siden oppstarten i 2015 har vi sørget for at svært mange økonomer har funnet sin drømmejobb, og at store og små selskaper har funnet nye, dyktige medarbeidere og ledere.